شهردار تفت خبر داد:

آماده باش نیرو‌های شهرداری تفت برای مقابله با بحران احتمالی سیل

شهردار تفت: تمام نیرو‌های شهرداری تفت برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل آمادگی کامل دارند.

وحید فتوحی شهردار تفت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  از آماده باش ستاد بحران شهرداری تفت برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل و بارش خبر داد و گفت: رودخانه و مسیر‌های گذر سیل در چند روز گذشته آزاد سازی شده و بسیاری از معابر سطح شهر که در مواقع بارش باران دچار آب گرفتگی می‌شدند شناسایی و رفع خطر شده است.

وی با اشاره به دستور معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی و بنابر هشدار‌های هواشناسی و مدیریت بحران استان مبنی برتشکیل جلسه ویژه مدیریت بحران و آمادگی کامل کلیه دستگاه‌های مرتبط بویژه شهرداری‌های استان در خصوص بارش باران و احتمال وقوع سیل، گفت: شب گذشته سرزده در آتش نشانی تفت حاضر شدیم و آمادگی وسایل، امکانات آتشنشانی تفت را بررسی کردیم و جلسه تشکیل دادیم.

فتوحی با اشاره به هماهنگی‌های لازم با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی و احتمال سیل، ستاد بحران شهرداری تفت و تمامی واحد‌های عملیاتی این ستاد تاکید کرد: برای مقابله با بحران احتمالی وقوع هرگونه آب گرفتی، سیل و بارش در سطح شهر با اکیپ کامل نیروی انسانی به همراه تجهیزات کامل در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی  توجه به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی بیان کرد: بعضی از افراد به دلیل حضور در مکان‌های سیلابی و تهیه عکس و فیلم جان خود را ازدست داده اند بنابراین جلوگیری تردد غیرضروری و ایستادن در محل‌های عبور سیلاب در مواقع بارش‌های باران می‌تواند در کاهش حوادث ناگوار نقش داشته باشد و همچنین موجبات تسریع در خدمات رسانی را فراهم سازد.

 فتوحی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و برنامه ریزی لازم و همچنین تعامل و مشارکت همه شهروندان بتوانیم در بارش‌ها شاهد کمترین خسارت در سطح شهر باشیم.

وی همچنین از مردم تفت خواست نگران نباشند و در صورت آبگرفتگی معابر سریعا با شمار‌های تماس ۱۳۷ و ۱۲۵ به همکاران شهرداری اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

آمادگی نیرو‌های شهرداری تفت برای مقابله با بحران احتمالی سیل

برچسب ها: مدریت بحران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار