رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی ؛

سپاه پاسداران بازوی قدرتمند نظام است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب و تربیت‌شده دامان انقلاب و بازوی قدرتمند نظام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که سپاه پرافتخار ایران اسلامی همواره مدافع اسلام و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: به‌عنوان یک سپاهی، موضع‌گیری خصمانه آمریکا در مقابل سپاه پاسداران را سیاستی شکست‌خورده می‌دانم، این اقدام خصمانه سبب تحکیم هرچه بیشتر وحدت ملت ایران است.

وی افزود: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا، با نهاد‌های اصلی اقتدار نظام بیشتر از همه دشمنی می­‌کند. اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی‌بر قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان­‌های تروریستی سندی دیگر برای اثبات دشمنی و عصبانیت استکبار از پیروزی‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: طنز تلخ این اقدام این است که دولتی خود را پیشرو در مبارزه با تروریسم معرفی می‌کند که سردمدارانش خیلی خونسرد آدم می‌کشند، قتل‌عام می‌کنند و به دیگر کشور‌ها تجاوز می­‌کنند.

جوانپور با بیان این‌که آمریکا دولتی است که خودش را صاحب حق می‌داند و در تمامی کار‌های ملت‌های عالم دخالت می‌­کند، ادامه داد: تاریخ ننگین آمریکا آمیخته با جنایت‌های جنگی علیه بشریت و ملت‌هاست و امروز مأمن منافقانی است که دستان‌شان به خون مردم ایران آغشته است.

وی به بصیرت، هوشمندی، دشمن‌شناسی، ولایت‌مداری و حضور بالنده، انقلابی و بهنگام ملت ایران در صحنه‌های نیاز اشاره کرد و گفت: آمریکا باید تبعات چنین موضع خصمانه‌ای را بپذیرد و بداند ملت ایران همواره حامی سپاه که اعضای آن پاسداران حریم انقلاب اسلامی و حرم اهل بیت علیهم‌السلام در مقابل استبداد جهانی است، بوده و استوارتر از پیش در این موضع تا پای جان ایستاده است.

 

انتهای پیام/ش

سپاه همواره مدافع اسلام و نظام جمهوری اسلامی است

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
دمتگرم سپاه
آخرین اخبار