ربیعی: کنار گذاشتن ۲ تیم در کسب نتایج لیگ یک تاثیر گذاشت

کارشناس فوتبال گفت: دلیل نتیجه نگرفتن ۴ تیم انتهای جدول نبود ثبات در این تیم‌هاست.

محمد ربیعی کارشناش رشته فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت:کنار گذاشتن ۲ تیم از جدول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال در نتایج امسال تاثیر گذار بود و این تغییرات اتفاقات زیادی را در لیگ آزادگان رقم زد.

رببعی در ادامه درباره ۴ گزینه سقوط به لیگ دسته دوم کشور گفت: از هر ۴ مربی این تیم‌ها شناخت کافی دارم، اما تجربه میثاقیان بیشتر از ۳ مربی دیگر است و این می‌تواند به تیم خونه به خونه کمک کند. او همچنین درباره نتایج اخیر تیم خونه به خونه گفت: این تیم فاقد ثبات می‌باشد و همین هم از اصلی‌ترین دلایل نتایج اخیر این تیم است.

وی همچنین در ادامه افزود: دلیل دیگر نتایج ضعیف این تیم از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنان در فصل گذشته است.

محمد ربیعی همچنین درباره نتایج کسب شده توسط تیم شهرداری تبریز نیز تصریح کرد: مسئولان این تیم تبریزی امسال به این نتیجه رسیدند که بازیکنان و کادر فنی خود را بومی کنند و همین هم در کسب نتایج این تیم در فصل اخیر تاثیر گذار بود.

وی همچنین ادامه داد که کسب این نتایج از تیم شهرداری که سابقه‌ی حضور در لیگ برتر را دارد تقریبا غیر قابل پیش بینی بود.

مربی سابق تیم بادران در ادامه درباره نتایج کسب شده توسط دو نماینده استان خوزستان (کارون اروند و شهرداری ماهشهر) افزورد: این دو تیم در ابتدای فصل نفرات خوبی جذب کردند و دلیل این که این تیم‌ها چنین نتایجی را کسب کرده اند نداشتن ثبات است. او همچنین ادامه داد: از دیگر دلایل نتایج ابین دو تیم این است که بخشی از بازیکنان آن‌ها بنا به دلایلی نیم فصل از آن‌ها جدا شدند که این هم دلیلی بر کسب چنین نتایجی است.

محمد ربیعی در ادامه بعضی از مدیران فوتبالی را به صبر بیشتر جهت کسب نتایج بهتر دعوت کرد.

تیم‌های فوتبال خونه به خونه، شهرداری تبریز، کارون اروند و شهرداری ماهشهر به ترتیب در رتبه‌های سیزدهم تا شانزدهم لیگ دسته اول قرار گرفته اند و از گزینه‌های جدی سقوط به لیگ دسته دوم کشور محسوب می‌شوند.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از لیگ دسته یک

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.