اطلاعات و تصویر جدید گوشی هوآوی Y5 2019 فاش شد!

به تازگی اطلاعات بیشتری از گوشی جدید هوآوی با نام Y5 2019 به همراه تصویر آن در فضای مجازی منتشر شده‌ است که اطلاعات تازه‌ای از این محصول به ما می‌دهد.

اطلاعات و عکس جدید گوشی هوآوی Y5 2019 فاش شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی شرکتی است که با تولید محصولات با کیفیت طرفداران بسیاری در دنیای فناوری دارد. این غول چینی تولیدکننده گوشی هوشمند رقابت بسیار زیادی با دیگر شرکت‌ها دارد و روی فروش آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. اکنون این شرکت در حال آماده سازی برای معرفی گوشی جدید خود است. اوایل هفته برخی از اطلاعات گوشی هوآوی Y5 2019 به همراه تصویری در فضای مجازی منتشر شد. امروز اطلاعات بیشتری از این گوشی به همراه یک عکس جدید منتشر شده که در فضای مجازی در حال پخش شدن است.

اطلاعاتی که پیش‌تر از این گوشی فاش شده بود شامل اطلاعات پردازنده و رم آن می‌شد. البته اطلاعات دیگری نیز درباره طراحی ظاهری آن فاش شد. بر اساس این اطلاعات گوشی Y5 2019 دارای پردازنده Helio A22 SoC است که با یک رم ۲ گیگابایتی همراهی می‌شود. صفحه نمایش این دستگاه مجهز به یک ناچ قطره‌ای بر روی صفحه نمایش است و رزولوشن ۱۵۲۰x۷۲۰ پیکسلی دارد. اطلاعاتی که امروز فاش شده است اندازه صفحه نمایش را نیز فاش می‌کند. بر اساس اطلاعات امروز اندازه صفحه نمایش این گوشی ۵.۷۱ اینچ است.

تصویر این گوشی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

اطلاعات و تصویر جدید گوشی هوآوی Y5 2019 فاش شد +تصویر

همچنین ما در این مدت متوجه شدیم که گوشی  Y5 2019 دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است. در ضمن گفته می‌شود در این گوشی به دلیل فقدان حسگر اثر انگشت احتمالا از فناوری اسکن صورت استفاده می‌شود. تصویر جدیدی که امروز از این گوشی فاش شده است نیز نشان می‌دهد در پشت آن از چرم مصنوعی استفاده شده است. هنوز اطلاعاتی درباره زمان رسمی رونمایی و معرفی این گوشی منتشر نشده است، اما مطمئنا در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری فاش خواهند شد.


بیشتر بخوانید: سود هنگفت سامسونگ و اپل از ممنوعیت فروش محصولات هوآوی در آمریکا


انتهای پیام/

اطلاعات و تصاویر فاش شده از گوشی جدید هوآوی

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۰:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
الان به نظر شما 2018بهتره یا2019