رفع تصرف بسترهای رودخانه از دست متصرفان + تصاویر

مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس از رفع تصرف بستر‌های رودخانه از دست متصرفان در شهرستان‌های استان خبر داد.

موسوی فر مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به رفع تصرف بستر رودخانه جونان فسارود در شهرستان داراب، اظهار کرد: بیل مکانیکی نیز که در حال گودزنی برای انجیر در حریم و بستر رودخانه استهبان بود با همکاری نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

وی همچنین به رفع تصرف بستر رودخانه قره آغاج اشاره و تصریح کرد: ۵ هزار مترمربع از زمین‌های منطقه تنگ کارزین شهرستان قیر و کارزین که تصرف و در آن باقلا کشت شده بود نیز با همکاری نیروهای انتظامی و مراجع قضایی خلع ید شد.

رشیدی رئیس گروه پایش منابع آب شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان فارس نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در راستای حفظ منابع آب‌های زیرزمینی و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز، گروه گشت و بازرسی شرکت سهامی آب منطقه‌ای مرودشت، موفق به توقیف دستگاه برقی در حال ساخت، در این شهرستان شد.

رفع تصرف بستر رودخانه از دست متصرفان

رفع تصرف بستر رودخانه از دست متصرفان

رفع تصرف بستر رودخانه از دست متصرفان

انتهای پیام/چ

خروج زمین از دست متصرفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار