نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛

پیروزی نزدیک پتروشیمی بندر امام مقابل پالایش نفت آبادان

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بسکتبال با نتیجه ۷۵ - ۷۳ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید.

پیروزی نزدیک پتروشیمی بندر امام مقابل پالایش نفت آبادانبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری دو دیدار در تهران و بندر امام پیگیری شد. تیم بسکتبال شیمیدر در تهران نتوانست از سد میهمانش بگذرد و با نتیجه نزدیک ۷۴ - ۷۳ شکست خورد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام، اما در دیداری نزدیک توانست در سالن اندیشه شهرک بعثت ازسد میهمان خود پالایش نفت آبادان بگذرد تا در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی اش برنده باشد.

شاگردان مهران حاتمی در دور نخست این رقابت‌ها در صدر جدول قرار گرفته بود و در مرحله پلی آف هم از سد نیروی زمینی تهران گذشته بود.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان دومین دیدار مرحله نیمه نهاییشان را فردا در بندر امام برگزار می‌کنند؛ و دیدار سوم و چهارم این تیم به میزبانی آبادانی‌ها برگزار می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور تیمی می‌تواند جوازضور در مرحله نهایی را پیدا کند که در ۳ بازی از بازی برنده باشد.


بیشتر بخوانید:

درگیری در پایان دیدار شیمیدر و شهرداری گرگان

پیروزی شیرین گرگانی‌ها در تهران / شکست شیمیدر در دیدار خانگی

متشرعی: بسکتبالیست‌های بانوی ایران پتانسیل خوبی دارند / برای مسابقات غرب آسیا و کاپ آسیا آمده می‌شویم


انتهای پیام/

نتیجه دیدار تیم های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.