دو متخلف شکار در منطقه حفاظت شده‌مند دستگیر شدند

رئیس پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده‌ مُند گفت: دو شکارچی متخلف که دو راس آهو را در این منطقه زنده گیری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحسین محزون افزود: به محیط‌بانان اعلام شد که دو موتورسوار متخلف وارد منطقه حفاظت شده مُند شده‌اند، بر همین اساس ماموران یگان حفاظت این منطقه به محل موردنظر اعزام شدند و با همکاری نیرو‌های مرزبانی خورخان، متخلفان را تعقیب کردند.

وی ادامه داد: متخلفان که دو راس آهو را زنده گیری کرده بودند، به محض دیدن ماموران ضمن رها کردن آهو‌ان، پا به فرار گذاشتند که در عملیات تعقیب و گریز یک نفر از متخلفان دستگیر شد و نفر دوم فرار کرد.

رئیس پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده‌ مُند بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته فرد متواری هم دستگیر شد و هر دو متخلف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

محزون گفت: از متخلفان یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

سیداحسان موسوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست بوشهر هم با قدردانی از همکاری مرزبانی خورخان در این عملیات، گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان با هوشیاری و آمادگی کامل در حال برخورد با متخلفان شکار و صید است و از دوستداران محیط زیست هم می‌خواهیم گزارش‌های خود را در این زمینه به نزدیک‌ترین اداره و یا پاسگاه محیط بانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

دستگیری دو شکارچی متخلف

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.