شیخان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نگران تأمین سیمان مناطق سیل زده نیستیم

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران گفت: در حال حاضر نگرانی برای تامین سیمان مناطق سیل زده در سطح کشور نداریم.

عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر نگرانی برای تأمین سیمان مناطق سیل زده در سطح کشور نداریم.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران ادامه داد: صنعت سیمان کمک‌های خوبی به مناطق سیل زده داشته است و هر کدام از مناطق که نیازمند این صنعت بودند بدون دریغ به این مناطق سیمان ارسال شده است، البته هنوز برآورد دقیقی از ارسال سیمان به این مناطق نشده است.


بیشتر بخوانید: حجم صادرات سیمان تا پایان سال به ۱۲ میلیون تن می رسد 


شیخان تصریح کرد: هنوز ستاد مدیریت بحران و وزارت راه و شهرسازی برآورد دقیقی از ارسال سیمان به این مناطق انجام نداده‌اند که اگر این میزان، مشخص شود به‌زودی ارسال آن به مناطق سیل زده صورت می‌گیرد.

به گفته دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران، خوشبختانه نیاز به سیمان در مناطق سیل زده تامین شده است و حتی از ارسال ماشین آلات سنگین به این مناطق دریغ نشده است.

شیخان با بیان اینکه انجمن صنفی صنعت سیمان در حال تشکیل ستاد بحران است تا از این طریق بتوان سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق سیل زده را به نحوی ساماندهی کرد، تصریح کرد: امیدواریم با کمک بنیاد مستضعفان بتوانیم از سیل زدگان حمایت کنیم و از بار مشکلات مردم بکاهیم.

 دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران اظهار کرد: خوشبختانه مشکلی برای تامین سیمان در مناطق سیل زده نداریم و همه نیازهای ساختمانی برای بازسازی آن در حال انجام است.

شیخان بیان کرد: سیل موجب افزایش قیمت سیمان نخواهد شد و حتما تمهیداتی برای مناطق سیل زده اندیشیده خواهد شد تا مردم از این بابت دچار مشکلی نشوند.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران در پایان گفت: وقوع سیل اتفاق ناگواری بود و امیدواریم دیگر هرگز شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار