فرماندار بافق خبر داد:

آمادگی کامل بافق برای جلوگیری از سیل

فرماندار بافق گفت: پیرو پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی و جاری شدن سیل در بافق، تمام دستگاه‌های شهرستان آمادگی کامل را برای جلوگیری از این بحران دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست مدیریت بحران شهرستان از آمادگی بافق برای مقابله با سیل و حتی بارندگی‌های شدید خبر داد و گفت: از بدو اعلام هشدار‌های سازمان هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استان از تمامی بند‌های خاکی و سیل بند‌های شهرستان به صورت میدانی بازدید کرده ایم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌ها گفت: طی سه روز گذشته شهرداری بافق جلسات ستاد بحران را فعال‌تر از گذشته برگزار کرده و تمامی پمپ‌های آبکش سیار و ثابت فعال شده اند و کانال‌های جدید نیز تعبیه شده است.

فرماندار بافق ادامه داد: اداره راهداری نیز تمامی مسیر هارا باز کرده و تمام اتفاقات و احتمالات را پیش بینی کرده است و در صورت بروز مشکل مسیری جایگزین طراحی می‌شود.

زاده رحمانی آمادگی دیگر ادارات از جمله راه و شهرسازی، منابع طبیعی، اموزش و پرورش، هلال احمر، مراکز بهداشتی و درمانی و دستگاه‌های مرتبط با زیرساخت‌ها را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طبق دیدگاه هواشناسی سامانه بارشی از عصر یک شنبه یا شب یک شنبه از نواحی شرق استان خارج می‌شود خاطر نشان کرد:ممکن است تا صبح دوشنبه در بافق فعال باشد که آخرین شدت پیش بینی شده را در نظر میگیریم.

فرماندار بافق با بیان اینکه تلفن‌های امداد دستگاه‌های متولی چک شده است و پاسخگو هستند گفت:فرمانداری بافق و ستاد بحران ۲۴ساعته آماده باش هستند و تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های دستگاه‌های امدادی نیز لغو شده است تا تمامی آن‌ها در خدمت مردم باشند.

زاده رحمانی از شهروندان خواست تا آموزش‌های لازم را برای آبگرفتگی منازل و معابر فرا بگیرند تا در صورت بروز مشکل بتوانند آن را برطرف کنند.

وی همچنین از مردم خواست تا اطلاعیه‌های رسمی را از طریق ستاد بحران شهرستان و استان پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی دامن نزنند.

انتهای پیام/ی

دستگاه‌های شهرستان بافق  برای جلوگیری از سیل آماده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار