جنجال در ایتالیا به دلیل یک شوخی بچگانه

پس از مسابقه میلان و لاتزیو، "باکایوکو" پیراهن خود را با "آچربی" عوض کرد، اما از پیراهنش برای تمسخر او استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصاف تیم‌های میلان و لاتزیو در ورزشگاه سن سیرو و از هفته سی و دوم این رقابت‌ها با یک گل به سود میلانی‌ها به پایان رسید تا شاگردان گتوزو این بازی بسیار مهم و ۶ امتیازی در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از حریف ببرند.

اتفاقات جنجالی این مسابقه که از قبل از بازی شروع شده بود، پس از پایان مسابقه و با یک شوخی توهین آمیز از بازیکنان میلان ادامه یافت. پیش از مسابقه فرنچسکو آچربی مدافع تیم لاتزیو که سابقه پوشیدن پیراهن میلان را هم دارد، در مصاحبه‌ای درباره این مسابقه گفته بود: ما تیم قوی‌تر هستیم. نفر به نفر، ۲ تیم غیرقابل مقایسه هستند. باکایوکو هافبک میلان نیز در جواب آچربی در توئیتی نوشت: حق با تو است آچربی! شنبه خواهیم دید.

بازی روز گذشته برگزار شد و میلان با تک گل فرانک کسیه از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۹ پیروز شد. پس از مسابقه باکایوکو پیراهن خود را با آچربی عوض کرد، اما از پیراهنش برای تمسخر او استفاده کرد و در حالی که پیراهن بازیکن لاتزیو را در دست داشت، همراه با فرانک کسیه، این پیراهن را به سمت هواداران و دوربین‌های تلویزیونی گرفتند و شوخی تمسخرآمیزی کردند. اتفاقی که گتوزو نیز از آن بسیار ناراحت شد و در کنفرانس پس از بازی، به دلیل حرکت بازیکنانش عذرخواهی کرد.

آچربی بعد از بازی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: واقعا ناامید شدم، چون پیراهنم را عوض کردم تا ماجرا تمام شود. نفرت جایگاهی در ورزش ندارد و نشانه ضعف است.

چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو زیر پست آچربی خطاب به او نوشت: ۲ مرد کوچک که پیراهن یک قهرمان در زمین و خارج از زمین مسابقه را نشان می‌دهند. تو یک شیر بزرگ هستی و به این چیز‌ها فکر نکن!

البته باکایوکو هم در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از آچربی عذرخواهی کرد و نوشت: پیروزی بزرگ! ژست من فقط یک شوخی بود؛ این فقط یک مسابقه بود. قصد بی احترامی به کسی نداشتم؛ اگر او دلخور شده از دوستم، آچربی عذرخواهی می‌کنم.

با وجود این عذرخواهی بحث درباره اتفاقات جنجالی این مسابقه و حرکت ناپسند ۲ بازیکن میلان در ایتالیا ادامه دارد.


بیشتر بخوانید:

یوونتوس ۲ - میلان ۱/ پدیده جوان جای فوق ستاره را پر کرد

پیروزی اینتر در شب آشتی کنان ایکاردی /توقف رم و شکست لاتزیو در شب شکسته شدن دوباره رکورد دیرترین گل سری آ

کالیاری ۰ - یوونتوس ۲/پدیده ۱۹ ساله جانشین موفق ستاره‌های مصدوم


انتهای پیام/

شوخی زشت بازیکنان میلان با پیراهن آچربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار