مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

واگذاری بیش از ۸ هزار اشتراک آب به شهروندان استان زنجان در سالی که گذشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت با توسعه خدمات خود در سالی که گذشت توانست بیش از ۸ هزار واحد اشتراک آب به شهروندان استان زنجان واگذار کند که به این ترتیب تعداد کل مشترکین این شرکت در سال ۹۷ به بیش از ۲۸۰ هزار واحد اشتراک رسید.

واگذاری بیش از ۸ هزار اشتراک آب به شهروندان استان زنجان در سالی که گذشتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت با توسعه خدمات خود در سالی که گذشت توانست بیش از ۸ هزار واحد اشتراک آب به شهروندان استان زنجان واگذار کند که به این ترتیب تعداد کل مشترکین این شرکت در سال ۹۷ به بیش از ۲۸۰ هزار واحد اشتراک رسید.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: علاوه بر ۸ هزار و ۷۴۰ واحد اشتراک آب بیش از ۷ هزار واحد اشتراک فاضلاب نیز در استان زنجان واگذار شده است که این عدد نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، در سال ۹۷ تعداد مشترکین آب نسبت به سال ۹۶ بیش از ۷ درصد و تعداد آحاد فاضلاب واگذار شده ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: یکی از راهبرد‌های شرکت آبفای استان زنجان در برنامه‌های توسعه‌ای تدوین شده برای این شرکت، گسترش بخش خدمات فاضلاب است تا شهروندان استان زنجان بتوانند از خدمات این حوزه نیز در حد مطلوب و با فراگیری بیشتری برخوردار شوند.

جزء قاسمی تصریح کرد: در حوزه فاضلاب شهر‌های استان زنجان ۵ طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر‌های زنجان، خرمدره، دندی، زرین آباد و ارمغانخانه جهت توسعه تاسیسات و تجهیزات فاضلاب در دستور کار قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

بیش از ۸ هزار واحد اشتراک آب به شهروندان استان زنجان واگذار شد

برچسب ها: بحران آب ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.