بارندگی مدارس سراوان، بزمان و بمپور را به تعطیلی کشاند

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید با احتمال جاری شدن سیلاب امروز مدارس سه شهرستان سراوان، بمپور و بزمان در تمامی مقاطع را به تعطیل کشاند.

بارندگی مدارس سراوان، بزمان و بمپور را به تعطیلی کشاندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی مردای اظهار داشت: شب گذشته با توجه به اعلام بارندگی‌های شدید برای جلوگیری از خطرات احتمالی مدارس ۱۰ شهرستان سیستان و بلوچستان برای امروز تعطیل اعلام شد.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی به مدیران مدارس سیستان و بلوچستان اعلام شده بود که اقدامات لازم را برای جلوگیری از آسیب به مدارس انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با تاکید بر شدت فعالیت سامانه بارشی در استان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه، نسبت به جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌های محلی هشدار داد.

محسن حیدری اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و مدل‌های عددی؛ فعالیت سامانه بارشی از امروز و فردا به اوج خود می‌رسد.

وی با اشاره به وقوع بارش رگبار سنگین باران در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان به خطر وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های محلی اشاره کرد و گفت: توصیه می‌شود هم استانی‌ها از تردد‌های غیر ضروری در زمان فعالیت سامانه بارشی خودداری کنند و در این مدت در مسیر رود‌ها قرار نگیرند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان همچنین از مردم خواست اطلاعات هواشناسی را از مبادی رسمی پیگیری کنند چراکه گاهی مشاهده می‌شود اطلاعات نادرست و ناقصی در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

انتهای پیام/گ

بارندگی مدارس سراوان، بزمان و بمپور را به تعطیلی کشاند

برچسب ها: تعطیلی مدارس ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار