آغاز به کار دوباره سالن نمایش گلبانگ بیرجند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: سالن نمایش گلبانگ بیرجند با اعتبار یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال بهسازی و نوسازی و به صورت مجدد بازگشایی شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: سالن نمایش گلبانگ بیرجند از سال ٩٦ تعطیل شده بود و تعمیر و نوسازی آن از سال گذشته آغاز شد.


وی افزود: بهسازی دیوارها، سن نمایشی و تعویض صندلی‌های این سالن قدیمی انجام شد و امشب با اجرای نمایش سال‌های بی قرار که در حوزه انقلاب است به بهره برداری رسید.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: این بهسازی شامل تعویض کامل دیوار پوش‌ها، کف پوش، روکش صندلی‌ها، گسترش سطح سن نمایش، تعویض پرده‌ها، نورپردازی سالن، ایجاد اتاق‌های گریم، درب خروج اضطراری و بهسازی ورودی اتاق فرمان و ورودی سالن بوده است.


نبی‌زاده با بیان اینکه نصب سیستم اعلام حریق و ایجاد رمپ و بالابر معلولان از دیگر اقداماتی بوده که صورت پذیرفته است، افزود: این سالن ظرفیت حدود ١٣٠ نفر را دارد که با یک سن استاندارد در اختیار فضا‌های نمایشی استان قرار گرفت.


وی با بیان اینکه چهار سالن نمایش یا پلاتو در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، نهبندان و طبس در دست احداث است، اضافه کرد:سالن نمایش قاین با ٦٠ درصد پیشرفت فیزیکی و سالن نمایش خانه فرهنگ بیرجند با ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ب


بازگشایی سالن نمایشی گلبانگ بیرجند

 

برچسب ها: سینما ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.