شرکت‌های دانش بنیان به کمک شرکت آب و فاضلاب بوشهر می‌آیند

تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت آب و فاضلاب استان و پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به امضا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  تفاهم‌نامه همکاری در زمینه استفاده از توان فنی، علمی و آزمایشگاهی به منظور استقرار، طراحی، ساخت و پیاده سازی فناوری‌های نوین میان شرکت آب و فاضلاب و پارک علم و فناوری بوشهر منعقد شد.

در اجرای این تفاهم‌نامه بر استقرار فناوری‌های نوین برای افزایش کیفیت آب و خدمات آب و فاضلاب با همکاری شرکت‌های دانش بنیان تاکید شد.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست امضای این تفاهم‌نامه گفت: شرکت‌های فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری می‌توانند مشکلات دستگاه‌های اجرایی را برطرف کنند.

مهدی محمدی توسعه وپیشرفت را نیازمند تحقیقات کاربردی دانست و افزود: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان باید یاری‌رسان دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای تحقیقات کاربردی باشند.

وی، با تاکید بر نقش مهم شرکت‌های دانش بنیان در تحقق اهداف مورد نظر بیان کرد: توسعه پایدار مرهون استقرار و پیاده سازی فناوری نوین است و استفاده از دانش روز موجب تعالی سازمانی را فراهم می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: استفاده از فناوری جدید سبب کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایتمندی و بهره‌وری در صنعت آب و فاضلاب می‌شود.

انتهای پیام/ک

امضای تفاهم‌نامه میان شرکت آب و فاضلاب و پارک علم و فناوری بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.