نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مدال ارتش اخلاص در عمل و خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: عمل خالص و خدمت به مردم بالاترین مدال بوده و ارتش صاحب این مدال است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با فرماندهان آجا در استان با اشاره به خوشنامی نیروهای مسلح در بین مردم گفت : آفت نیروهای مسلح مخالف با فرمانده بوده و باید از این آفت پرهیز شود .

وی افزود : عمل خالص و خدمت به مردم مدال بالایی بوده که نصیب ارتش شده و باید قدر این مدال و افتخار را دانست و از آن حفاظت و حراست شود .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سلامت ارتش در عمل  تصریح کرد : فرمان رهبری باید در عمل نیروهای مسلح دیده شود و همیشه باید مطیع رهبری باشید .

وی با اشاره به همکاری ارتش در برف و کولاک خوش ییلاق گفت : ارتش باید به سیل زدگان توجه بیشتری کند تا هر چه زودتر شرایط برای مردم عادی شود .

سرتیپ  امیر فخرآبادی ارشد اجا در استان در این دیدار با اشاره به حضور ارتش در کنار مردم در حواث مختلف گفت : ارتش در کنار سایر قوای نظامی در تمام بحران ها حضور داشته و نمونه آنرا در برف و کولا خوش ییلاق دیده شد .

وی افزود : ارتش آمادگی کامل دارد تا در همه ی شرایط از کیان نظام اسلامی حفاظت و حراست کند .

سرتیپ فخرآبادی اظهار داشت : در کل کشور ارتش دشمنان را رصد کرده و در هر جایی که نیاز باشد پاسخ کوبنده ای به دشمن داده و از این پس نیز می دهد.

انتهای پیام / گ 

دیدار فرماندهان آجا در استان سمنان با آیت الله شاهچراغی 

برچسب ها: ارتش ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار