اهدا ۵۵ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: پزشک شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مبلغ ۵۵ میلیون ریال به بخش ccu بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کردند.

اهدا ۵۵ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

سامرند مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در اقدامی خداپسندانه خیرخواه دکتر فرشید شریفی مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال را به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد .

وی افزود: هدف از اقدامات خداپسندانه خیرین مهابادی توسعه امکانات مورد نیاز بخش سلامت در راستای ارتقا سلامت شهروندان می‌باشد و اقدام خداپسندانه این عزیزان در این عرصه راهگشای مشکلات حوزه سلامت در شهرستان است.

وی ادامه داد: این مبلغ  برای خرید یک دستگاه رایانه، دو عدد ویلچر، یک دستگاه ترمو متر دیجیتالی و تعداد ۴ صندلی برای ارباب رجوع اهدا شده است.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه خیرین مهاباد که در عرصه‌ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفیق و سعادت روزافزون خیرین را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام / س خ

خیر مهابادی مبلغ ۵۵  میلیون ریال را  به بیمارستان امام خمینی مهاباد اهدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.