احتمال بارش باران در ارتفاعات شرقی استان بوشهر

مدیر گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد:با افزایش ابر‌های محلی در مناطق مرتفع شهرستان‌های شرقی استان، احتمال بارش باران از عصر امروز در بخش‌هایی از شهرستان‌های دشتستان، کنگان و جم وجود دارد.

زهرا راستگو در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: این بارش‌ها بیشتر به صورت پراکنده و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه سواحل جنوبی استان بوشهر تا فردا مواج است، افزود: با کاهش سرعت باد از فردا، ارتفاع موج نیز کاهش می‌یابد.

مدیر گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا سه روز آینده سامانه بارشی گسترده‌ای وارد استان نخواهد شد.

راستگو با اشاره به سامانه بارشی که جمعه و شنبه در استان بوشهر فعالیت داشته است، گفت: بیشترین بارش مربوط به روستای لُمبَدان حاجی‌آباد از توابع شهرستان دیر بوده و ۴۳ میلیمتر میزان بارندگی از این روستا گزارش شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در جم ۳۹.۹ میلیمتر، برازجان ۲۱.۳، دیر ۱۴.۴، گناوه ۹.۷، عسلویه ۱۲.۷، کنگان ۱۶ و خورموج ۱۰.۵ میلی متر باران بارید.

مدیرگروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به مواج بودن دریا در دو روز گذشته، بیان کرد: متوسط سرعت باد در این روز‌ها ۷۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/ک

روستای لمبدان دیر بیشترین بارندگی را داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.