باران بهاری در شهرستان خاتم خسارتی نداشت

فرماندارشهرستان خاتم گفت: بارش باران در ١۵ساعت گذشته در این شهرستان خسارتی وارد نکرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در بازدید از مناطق روستایی و مسیل‌های سیلابی شهرستان گفت: بارش باران طی١۵ساعت گذشته در شهرستان موجب جاری شدن سیلاب در رودخانه ها شد که خوشبختانه هیچگونه خسارت  نداشتیم.

وی افزود: بارش باران بهاری که از ساعت ۶ دیروز عصر در شهرستان شروع و تا ساعت ٩صبح امروز ادامه داشت و موجب جاری شدن سیلاب در رودخانه‌ها ورواناب هاشد و هیچگونه خسارتی به شهرستان وارد نشده است.

فرماندار شهرستان خاتم گفت: طبق پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی استان بارندگی در ساعات بعدا ظهر به صورت رگبار ادامه دارد.

فاضلی اظهارداشت: طبق پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی استان با ورود سامانه بارشی در شهرستان ستاد مدیریت بحران و کلیه دستگاه‌های اجرایی از چند روز قبل تمهیدات لازم جهت روبه رو شدن باهر گونه حادثه انجام شد از جمله مسیر سیلاب‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی لایه روبی و پاکسازی شد و سیل بند در مناطق روستایی ازسوی  اداره منابع طبیعی و آبخیز داری و جهاد کشاورزی شهرستان احداث شد.

وی بیان کرد: باشدت بارش دربرخی ساعات خوشبختانه وضعیت بارندگی در شهرستان خوب بود که موجب خوشحالی و خرسندی اهالی شهرستان به ویژه کشاورزان و دامداران شهرستان شد و در بازدیدی که امروز به همراه بخشدار مرکزی شهرستان از مناطق روستایی شهرستان به عمل آمد خسارتی مشاهده نشد و چنانچه خسارتی اعلام شد در دستور کار ستاد مدیریت بحران قرار می گیرد.

فاضلی بااشاره به بمیزان ارندگی در شهرستان گفت: میزان بارندگی در شهر هرات٣۶/۶، مروست٢٨/۵، کرخنگان۵۵/۵ وبختیاری ٢٧/۵ میلی متر اعلام شده است.

انتهای پیام/ی

 سیلاب در رودخانه‌های شهرستان خاتم بدون خسارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار