مدیر کل محیط زیست استان کردستان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور این اداره کل ، در تهران خبر داد.

 مدیر کل محیط زیست استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حضور ادارات محیط زیست، تشکلها، موسسات و صنایع مرتبط از ٢۴ فروردین به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران خبر داد.

فریبا رضایی ضمن اعلام این خبر گفت:نمایشگاه محیط زیست فرصتی مناسب برای معرفی فعالیت‌های صنایع استان‌ها می‌باشد تا دستاورد‌ها و برنامه‌ها و اقدامات زیست محیطی استان در این زمینه به همگان معرفی شود.

رضائی افزود: هدف نمایشگاه، آموزش و ارائه فرایند‌های تولید در حوزه‌های محیط زیستی است و صنایع می‌توانند تجربه‌های خود را با دیگر شرکت کننده‌ها در این نمایشگاه به اشتراک بگذارند.

وی خاطر نشان کرد طی یک سال سابق تلاش نمودیم ضمن حمایت از اشتغال در منطقه با ارائه راهکار‌های فنی از اثار و عواقب مخرب صنایع در طبیعت و بر سلامت جوامع انسانی و جانوری بکاهیم.

ایشان در خاتمه ضمن تشکر از صنایعی که در برگزاری نمایشگاه مذکور با این اداره کل همکاری نمودند، خواستار مشارکت هرچه بهتر سایر صنایع در نمایشگاه‌های سنوات آتی شد و این مهم را وسیله‌ای در راستای افزایش رونق تولید و تحقق شعار سال ٩٨ برشمرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.