کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن این هفته در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به پاس قدر‌دانی از این عزیزان برگزار می‌شود.

کرسی‌های نفحات در حمایت از سپاه پاسداران اسلامیبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،کرسی‌های تلاوت نفحات القرآن این هفته در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به پاس زحمات این عزیزان در نقاط مختلف تهران برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت ۳۵۱ نفحات القرآن یکشنبه ۲۵ فروردین پس از نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با تلاوت استاد محمدحسین سبزعلی و استاد رجا ایوب از تانزانیا برگزار خواهد شد.

کرسی تلاوت ۳۵۲ نفحات القرآن یکشنبه ۲۵ فروردین ماه در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) با تلاوت استاد حسن حکیمی و استاد رجا ایوب از تانزانیا برگزار میشود.

همچنین کرسی ۳۵۳ نفحات چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه در مسجد امام رضا(ع) واقع در خیابان بهار شمالی، کوچه شریعتی با تلاوت جناب آقای سیاف زاده برگزار خواهد شد.

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار میگردد. بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع میگردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال میشود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم میگردد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، تلاوت قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار