حضور بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی قزوین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در ۶ سال گذشته به‌منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید ۹۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در ۱۸۹ نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت کردند.

حضور بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی قزوین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: طی ۶ سال گذشته بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ۱۵۶ نمایشگاه داخلی و ۳۳ نمایشگاه خارجی حضور یافتند.

به گفته خانپور، این نمایشگاه‌ها در کشور‌های روسیه، آلمان، فرانسه، ترکیه، کنیا، آلمان، اوکراین، مالزی، امارات، اندونزی، هند، عراق و افغانستان برگزار شده بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، افزایش سطح فروش لحظه‌ای در فضای نمایشگاه ها، افزایش سفارش خرید مشتریان، تثبیت حضور شرکت در عرصه بازار‌های داخلی و خارجی، جلب مشتریان جدید و بالقوه، معرفی کالا‌ها و خدمات جدید شرکت‌ها از مهمترین دلایل حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

خانپور ادامه داد: در سالجاری این شرکت اعزام واحد‌های تولیدی را به ۱۳۰ نمایشگاه داخلی و ۳۰ نمایشگاه خارجی در دستور کار خود قرارداده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به حمایت‌های این شرکت از واحد‌های تولیدی گفت: در این زمینه شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۵۰ درصد از هزینه‌های حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از سقف ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحد‌های تولیدی پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ک

برنامه ریزی برای اعزام واحد‌های تولیدی به ۱۳۰ نمایشگاه داخلی و ۳۰ نمایشگاه خارجی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.