دستگیری بیش از ۹ هزار مجرم در استان کرمانشاه

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته بیش از ۹۰۰۰ مجرم در استان دستگیر شدند.

دستگیری بیش از ۹ هزار مجرم در استان کرمانشاه به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ علی جهان آرا  رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس استان در سال گذشته گفت: علاوه بر اقدامات صورت گرفته در حوزه کشفیات سرقت، ۳۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۹۶ هزار و ۱۱۶ حبه قرص روان‌گردان نیز در سال گذشته کشف شد.

وی افزود: از دیگر اقدام صورت گرفته توسط مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، کشف ۱۰ میلیون و ۱۳۰ هزار نخ سیگار و ۵۸۰ هزار و ۷۳۱ لیتر سوخت قاچاق بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه با اشاره به برخورد با مجرمان در حوزه‌های مختلف نیز گفت: طی سال گذشته ۹۰۲۲ نفر که در حوزه سرقت، قاچاق و خرده فروشی مواد مخدر فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع افراد دستگیر شده، ۷۸۵۵ نفر در ارتباط با موضوع سرقت، ۶۱۰ نفر در حوزه قاچاق و ۵۵۷ نفر در حوزه خرده فروشی مواد مخدر بوده‌اند.

سرهنگ جهان‌آرا پیشگیری و مقابله با جرم و آسیب‌های اجتماعی را از اولویت‌های اصلی و همیشگی کار پلیس پیشگیری عنوان و تاکید کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت‌های سازمانی و برون سازمانی پیشگیری از وقوع جرم را در جامعه نهادینه می‌کنیم.

وی در پایان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع جرم حتماً به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس توجه کنند.

انتهای  پیام/ز


 

کشف ۱۰ میلیون و ۱۳۰ هزار نخ سیگار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار