۷۰ کیلومتر سیل بند در بخش اسماعیلیه اهواز ترمیم و احداث شد

بخشدار اسماعیلیه اهواز از ترمیم ۷۰ کیلومتر سیل بند در این بخش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهمن یوسفی، بخشدار اسماعیلیه اهواز در تشریح آخرین وضعیت این بخش گفت: با توجه به هشدار‌های ستاد مدیریت بحران و فرمانداری اهواز در خصوص بالا آمدن آب رودخانه کارون، این بخشداری کلیه تدابیر و امکانات را برای جلوگیری از خسارات اندیشید.

وی با اشاره به هم سطح بودن زمین‌های کشاورزی با رودخانه کارون بیان کرد: با همکاری مردم بخش اسماعیلیه و حضور شرکت نیشکر امیر کبیر، بنیاد برکت، بنیاد مسکن، سپاه پاسداران بیش از ۴۰ کیلومتر سیل بند احداث و ۳۰ کیلومتر نیز ترمیم شد.

یوسفی اذعان داشت: تاکنون فقط روستای ملیحان در محاصره آب قرار دارد و ۱۰ خانه از روستا‌های این بخش دچار آبگرفتگی شدند.

بخشدار اسماعیلیه اهواز در ادامه اظهار کرد: تمامی برنامه‌های بهداشتی و غذایی برای خسارت دیدگان سیلاب در نظر گرفته ایم، و سپاه پاسداران استان فارس نیز تیم پزشکی و پرستاری را در منطقه مستقر کرده است.

این مقام مسئول در خصوص مشکلات موجود در منطقه و لزوم توجه ویژه دولت افزود: با توجه به اینکه راه‌های چندین روستا قطع شده است و کار امداد رسانی را با مشکل مواجه می‌کند، نیاز است امکاناتی از جمله پوشاک بچه، مواد شوینده، مواد غذایی و امکانات بهداشتی برای مردم به این مناطق ارسال شود.

بهمن یوسفی در پایان ضمن تاکید بر استقرار اورژانس در منطقه اظهارداتش: از اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان خواستاریم که خودرو‌های اورژانس در بخش اسماعیلیه بصورت شبانه روز مستقر کنند تا اگر مشکلی بوجود آمد بتوانیم کار امداد رسانی را سریعتر انجام دهیم.

انتهای پیام/گ

ادامه عملیات احداث و ترمیم سیل بند‌ها

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.