تمدید ثبت نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم

مسوول فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره امور خیریه و اوقاف تویسرکان گفت: زمان ثبت نام در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی تا ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

ثبت نام در مسابقات قرآن مرحله شهرستانی تمدید شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی محمد ظاهری، مسوول فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره امور خیریه و اوقاف تویسرکان با بیان اینکه از تمدید زمان ثبت نام در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی تا ۱۲ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت www.quraniran.ir و یا به اداره اوقاف تویسرکان مراجعه کنند.

وی داشتن حداقل ۱۸ سال سن، عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، داشتن تابعیت ایرانی، سکونت در شهرستان محل مسابقه را از شرایط ثبت نام در این دوره از مسابقات برشمرد و گفت: شرکت کنندگان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند.

مسوول فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان افزود: شرکت کنندگان همزمان می‌توانند در یکی از رشته‌های «حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن مجید، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان» و یا یکی از رشته‌های بخش آوا‌ها و نغمه‌های دینی شامل هم سرایی، هم سرایی دو یا چند زبانه عربی، فارسی، انگلیسی و انشاد انفرادی «تک‌خوان محور» رقابت داشته باشند.

محمد ظاهری با اشاره به اینکه نفرات برتر اول تا سوم مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه می‌یابند، ادامه داد: ۱۰۰ فعال قرآنی تویسرکان سال گذشته در این مسابقات با هم رقابت کردند.

وی تعداد مربیان قرآن اداره امور خیریه و اوقاف تویسرکان را ۲۳ نفر دانست و گفت: فعالان قرآنی در اداره اوقاف شهرستان تویسرکان ۶۰۰ نفر هستند.

انتهای پیام/ب

تمدید زمان ثبت نام مسابقات قرآن مرحله شهرستانی

برچسب ها: تفسیر قرآن ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار