کشف اسکناس جعلی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان، از کشف مبلغ ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اسکناس جعلی در این استان خبر داد.

 کشف اسکناس جعلی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل پول جعلی توسط یک دستگاه سواری پژو در محور‌های مواصلاتی استان، کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اگاهی استان با همکاری ماموران پلیس راه پاسگاه همدان - کرمانشاه بررسی موضوع را در دستور قرار دادند.

وی افزود: ماموران این خودرو را در نزدیکی پلیس راه همدان - کرمانشاه که قصد خرید از دست فروش را داشت توقیف و در بازرسی‌های صورت گرفته از آن، ۵ قطعه تراول چک از سرنشینان کشف و خودرو به همراه ۴ سرنشین به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال داده شد.

سرهنگ زارعی ادامه داد: مجددا خودرو توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد بازرسی دقیق قرار گرفت که از جا سازی زیر صندلی عقب و داخل فرمان و در بازرسی بدنی راننده و سرنشینان مقادیر زیادی تراول چک و اسکناس جعلی، ۲ عدد سماور زغالی قدیمی زرد رنگ برنجی و ۲ تیغه چاقو و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: پس از شمارش اسکناس‌های جعلی مبلغ ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اسکناس جعلی شامل ۱۲۲ قطعه تراول چک قدیمی و ۲۱ قطعه تراول چک جدید و ۲۳۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی، جمعاً ۳۷۳ قطعه تراول چک کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در دادسرای عمومی و انقلاب تحت رسیدگی می‌باشد.
انتهای پیام/د.ا

اسکناس جعلی در همدان کشف شد

 

 

برچسب ها: قاچاق ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار