برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی بهزیستی کردستان به آسیب دیدگان سیل

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان گفت: به منظور مشارکت بیشتر مردم خیر و نیکوکار در کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر در برخی استان‌های کشور، ۱۵ پایگاه توسط این نهاد در شهر‌های مختلف استان بر پا شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهاد عزیزی گفت: از این تعداد پایگاه چهار مورد در چهار نقطه میدان انقلاب، سه راهی نمکی، میدان کوهنورد و میدان بهاران سنندج دایر شده و آماده جمع آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده است.

وی افزود: در سایر شهرستان‌ها نیز هر کدام یک پایگاه و در ۲ شهرستان سقز و مریوان به نسبت جمعیت هر کدام ۲ تا سه پایگاه در میادین و معابر اصلی شهر دایر شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از امروز با مراجعه به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی بهزیستی، اقلام مورد نیاز را برای ارسال به مناطق آسیب دیده تحویل این پایگاه‌ها دهند.

وی با بیان اینکه این سازمان از راه‌های دیگری نیز برای این مناطق کمک جمع آوری کرده است، اضافه کرد: تاکنون سه محموله از این کمک‌ها به مناطق سیل زده استان گلستان و شهر‌های پلدختر و معمولان در استان لرستان ارسال شده است.

انتهای پیام/م

برپایی ۱۵ پایگاه بهزیستی ویژه جمع آوری کمک مردم به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.