رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران ؛

ائتلاف سرمایه‌های داخلی و خارجی کلید توسعه اقتصادی کشور است

رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران فرصت‌های سرمایه گذاری گفت: ائتلاف سرمایه‌های داخلی و خارجی و بهبود فضای کسب و کار کشور کلید توسعه اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سید علی محمد موسوی رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در آغاز سومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در هرمزگان گفت: ائتلاف سرمایه‌های داخلی و خارجی و بهبود فضای کسب و کار کشور کلید توسعه اقتصادی کشور است.

وی توسعه همکاری‌های گمرکی و مالیاتی، تشویق و حمایت را از عوامل مهم در توسعه و ترغیب سرمایه گذاری خارجی در کشور عنوان کرد.

رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران گفت: سرمایه گذاران خارجی محدودیتی در سهم خود ندارند و مالک صد در صد سهم خود هستند.

موسوی با بیان ظرفیت بالای استان هرمزگان برای سرمایه گذاری‌های خارجی، سهم این استان را دراین بخش اندک دانست و افزود: مسوولان باید تلاش کنند تا با رفع موانع برای جذب بیشتر سرمایه گذاری‌های خارجی تلاش مضاعف کنند.

فریدون همتی استاندار هرمزگان هم در آغاز سومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با معرفی قابلیت‌های استان فرصت‌های سرمایه گذاری دراستان تشریح کرد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در آغاز سومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با معرفی قابلیت‌های استان در بخش‌های مختلف فرصت‌های سرمایه گذاری دراستان را برای حضار تشریح کرد.

وی با تشریح فرصت‌های اقتصادی مناسب در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و شیلات، صنعت، معدن و تجارت، انرژی، آب و حمل و نقل، تضمین سرمایه گذاری خارجی و اعطای تسهیلات کم بهره را از مزایای سرمایه گذاری در استان عنوان کرد.

استاندار هرمزگان گفت:وجود ۷ پالایشگاه، ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار تن ماهی و میگوی پرورشی، وجود ۳۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و ارتباط با ۵ منطقه آزاد را از قابلیت‌های توسعه سرمایه گذاری دراستان دانست.

۷۰۰ نفر از مدیران بنگاه‌های بزرگ و موفق تولید در کشور، بنگاه‌های تامین مالی و سرمایه گذاری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها و بیمه‌ها، سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران موفق در کشور و سرمایه گذاران هرمزگانی مقیم در کشور‌های حوزه خلیج فارس برای شرکت در این همایش دعوت شده است.


انتهای پیام/ر


ضرورت جذب سرمایه گذاران خارجی درهرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.