دزد خودرو‌های مدل پایین در خمین به آخر خط رسید

سارق خودرو‌های سواری مدل پایین شهرستان خمین دستگیر شد.

دزد خودرو‌های مدل پایین در خمین به آخر خط رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو‌های سواری پراید مدل پایین در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ سپهوند افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های سواری مدل پایین پراید در سطح شهر اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با توجه به سرنخ‌هایی که در روند رسیدگی به پرونده به دست آمد، و با پیگیری سرنخ‌ها یکی از خودرو‌های سرقتی در این شهرستان کشف شد.

وی اضافه کرد: با اعزام تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی استان و در عملیات مشترک با پلیس شهرستان خمین، سارق که منزلی را در یکی از محله‌های این شهرستان برای پنهان کردن خودرو‌های سرقتی اجاره کرده بود، شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

اعتراف سارق به ۵ فقره سرقت خودروی پراید در خمین

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف خودرو‌های سرقتی و برخی تجهیزات خودرویی اوراق شده از مخفیگاه سارق تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های انجام شده به ۵ فقره سرقت خودروی پراید مدل پایین در شهرستان‌های خمین و اراک اعتراف کرد.

وی بیان کرد: سارق دستگیر شده در ادامه تحقیقات فنی پلیس اظهار کرد از آن جایی که خودرو‌های مدل پایین پراید از ایمنی کمتری برخوردارند، بیشتر این نوع خودرو‌ها را برای سرقت انتخاب می‌کرده و پس از اوراق کردن وسایل آن‌ها در مخفیگاهش، اموال مسروقه را به افراد مالخر می‌فروخته است.

سرهنگ سپهوند با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات هدفمند پلیس بر لزوم توجه هرچه بیشتر شهروندان به توصیه‌های پلیس تاکید کرد وافزود: بی توجهی به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل بازدارنده سرقت از عواملی است که بسترساز وقوع بسیاری از خودروهاست و به همین منظور لازم است تا شهروندان، همواره علاج واقعه را قبل از وقوع کرده و با بکار بستن نکات ایمنی از رخ دادن چنین جرایمی پیشگیری کنند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.