تهیه‌کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلم سیاسی اجتماعی خواهم ساخت/ به عکسم با لباس سپاه افتخار می‌کنم

ابراهیم اصغری به جدیدترین فعالیت سینمایی خود اشاره کرد.

فیلم سیاسی اجتماعی خواهم ساخت/ به عکسم با لباس لباس افتخار می‌کنمابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امسال یک فیلم سینمایی با موضوع سیاسی _ اجتماعی تولید می‌کنم که هم نقدی به شرایط روز داشته باشد و هم مخاطب از دیدن آن لذت ببرد.

وی افزود: فیلمنامه این اثر به زودی آماده می شود و ماه آینده آن را به شورای پروانه ساخت ارائه می‌دهیم. پس از آن برنامه ریزی لازم جهت تولید را انجام می‌دهیم.

اصغری در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص اهمیت سپاه پاسداران بیان کرد: من قبل از هرچیز به جمله امام خمینی (ره) رجوع می‌کنم که فرمودند‌ «ای کاش من هم یک پاسدار بودم». من به شخصه در این لباس خدمت نکردم؛ فقط سعادت حضور در جنگ را داشتم. من تنها یک عکس با لباس سپاه دارم که به آن افتخار می‌کنم. این عکس را روی دیوار اتاقم نصب کرده ام.

فیلم سیاسی اجتماعی خواهم ساخت/ به عکسم با لباس سپاه افتخار می‌کنم

وی ادامه داد: نباید از چیز‌هایی که باعث ارزش و امنیت کشورمان بوده، غافل شویم. البته نقد به همه ارگان‌ها وارد و کاملاً طبیعی است. امیدوارم کسانی که نان سپاه را خوردند، به آن پایبند باشند و افتخار کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار