مدیران موظف به تخریب ویلای دانه درشت‌ها در حریم روخانه‌ هستند

دادستان مرکز مازندران گفت: مدیران موظف به تخریب ویلای دانه درشت‌ها و نیز متخلفان ساخت و ساز در حریم روخانه‌های استان هستند.

مدیران موظف به تخریب ویلای دانه درشت‌ها در حریم روخانه‌ای هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینی عالمی دادستان مرکز مازندران با اشاره به برخورد قانونی با مدیران آب منطقه‌ای و شهرداران در صورت عمل نکردن به وظایف قانونی در صدور مجوز‌های ساخت و ساز و بی توجهی در ایمن سازی مسیر رود‌ها، گفت: اعمال نشدن تبصره ۴ ماده ۲ قانون توسعه عادلانه آب، تقاضای اعمال ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی بوسیله مدیران شهرداری و آب منطقه‌ای تخلف قانونی محسوب می‌شود و پیگیری قانونی دارد.

وی افزود: مدیران موظف به تخریب ویلای دانه درشت‌ها و نیز متخلفان ساخت و ساز در حریم روخانه‌ای هستند.
 
دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه کاهش عرض رودخانه از ۵۰ متر در برخی مناطق بالادست به ۵ متر در اراضی جلگه‌ای، گفت: به شهرداران شهر‌های سیلزده و دیگر شهر‌های استان ابلاغ شد نسبت به لایروبی حریم رودخانه‌های اقدام کنند.

عالمی با بیان اینکه دادستانی پیگیر پرونده‌های تخلف در حوزه رودخانه‌های مازندران است، افزود: برخورد با مدیران متخلف در حریم رودخانه‌های استان ابلاغ دادستانی است.

وی با اشاره به بررسی خسارت بالای سیل استان با حضور مدیران آب منطقه ای، کشاورزی، محیط زیست، صنعت معدن و کشاورزی و مناطبع طبیعی، گفت: تعرض به بستر رودخانه توسط ادارات و مردم با قاطعیت پیگیری قضایی می‌شود.

انتهای پیام/آ
 


لایروبی حریم رودخانه‌های شهر‌های سیلزده در الویت کار شهرداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار