عضو شورای عالی استان‌ها:

خسارت سیل در ایلام با تخریب‌های جنگ تحمیلی برابری می‌کند

عضو شورای عالی استان‌ها خسارت و زیان‌های حاصله از سیل اخیر ایلام را با تخریب‌های ناشی از جنگ تحمیلی دراین استان قابل مقایسه دانست.

خسارت سیل در ایلام با تخریب‌های جنگ تحمیلی برابری می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حمداله بیگی عضو شورای عالی استان‌ها گفت: خسارت سیل در استان کمتر از جنگ نیست به نحوی که می‌توان گفت بسیاری از زیرساخت‌های استان ایلام در اثر سیل از بین رفته است.

بیگی افزود: برای دومین بار بعد از دوران دفاع مقدس است که زیرساخت‌ها و شبکه‌های زیربنایی استان ایلام تخریب می‌شود و این برای این استان غیر برخوردار ضایعه‌ای سنگین است.

نماینده ایلام در شورای عالی استان‌ها گفت: مسائلی از این دست موجب تحمیل هزینه چندباره به این استان شده است و به یقین بازسازی زیرساخت‌ها هم نیازمند زمان طولانی و هم مستلزم اعتبار و صرف هزینه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها  افزود: ارتباط تلفن و اینترنت در استان ایلام به خصوص شهرستان ملکشاهی پی در پی قطع می‌شود و مشکلی پر دامنه به مسائل پر تعداد اهالی افزوده است.

بیگی با اشاره به زیان ناشی از عدم برقرار ارتباط تلفن به خصوص برای بازاریان و فعالان اقتصادی و تجاری گفت: قطع و نوسان در برقراری ارتباط مخابراتی عواقب منفی اقتصادی زیادی را بر این استان تحمیل می‌کند.

وی از مسئولان وزارت ارتباطات خواست که به مشکل قطع و نوسان در برقراری ارتباط مخابراتی استان ایلام در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/با

خسارت سیل در استان ایلام  کمتر از جنگ نیست

برچسب ها: شورای شهر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.