محموله‌های امدادی ارتش در راه لرستان

ریس عقیدتی سیاسی گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان از ارسال دو محموله اقلام مصرفی از سوی ارتش به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت السلام نوبخت ریس عقیدتی سیاسی گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان اعلام کرد: طی هفته‌ی گذشته تا کنون دو محموله از قلام مورد نیاز مناطق سیل زده استان لرستان توسط نیرو‌های ارتش جمع آوری شد و به مناطق ارسال گشت. این اقلام شامل پوشاک برای کودکان و برزگسالان، ۳۰۰ عدد پتو، و ۱۶۰۰ پک مخصوص خانواده که شامل، مواد غذایی فاسد نشدنی مثل انواع کنسرو‌ها و جیره‌های خشک، برنج و رب و روغن، اسباب بازی، ظروف و لوازم آشپزخونه و پوشاک می‌باشد.
وی افزود: این اقلام به وسیله‌ی دو کامیون از محل گروه ۴۴ توپخانه توسط نیرو‌های ارتش بسته بندی و تفکیک شد و امروز به سمت مناطق حادثه دیده ارسال می‌شود.
حجت السلام نوبخت ادامه داد: قرار است در روز ۲۹ فروردین که مصادف است با روز ارتش به صورت هماهنگ از سوی ارتش سراسر کشور برای مناطق بحران زده سیل، محموله‌های بسیار بزرگی به صورت کاروان اعزام شوند.
ریس عقیدتی سیاسی گروه ۴۴ ارتش گفت: در محل گروه ۴۴ توپخانه چادری برپا شده که مردم به نسبت اعتمادی که به نیروی مردمی ارتش دارند کمک‌های خود را به این محل‌ها تحویل داده و نیروی ۴۴ توپخانه نسبت به تفکیک و بسته بندی آن اقدام می‌کند.
 

انتهای پیام/ی
 
 


عجین شدن روز ارتش با امدادرسانی به سیل زدگان

برچسب ها: ارتش ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.