مردم، ذخایر پایان‌ناپذیر سپاه

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردم ذخیره پایان‌ناپذیر و استراتژیک سپاه هستند که در قالب بسیج شکل‌گرفته‌اند و در کنار سپاه و ارتش و سایر نیرو‌های مسلح نگذاشتند دشمن به هدفش برسد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مجتبی فدا، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان امروز در جلسه معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد اظهار کرد: سپاه محبوبیتش متعلق به انقلاب و مسؤولان و مردم است و همین امر هم باعث شده که وقتی به آن توهین می‌شود، همه آحاد مردم به حمایت از سپاه پاسداران برخاسته‌اند.

وی ادامه داد: مردم نجف‌آباد هم از اوایل انقلاب تاکنون ثابت کردند که حامی سپاه و پشت نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: مردم ذخیره پایان‌ناپذیر و استراتژیک سپاه هستند که در قالب بسیج شکل گرفته‌اند و در کنار سپاه و ارتش و سایر نیرو‌های مسلح نگذاشتند دشمن به هدفش که همان ایجاد دودستگی و تفرقه در کشور بود برسد.

در این مراسم با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عجب) استان اصفهان، نماینده، ولی فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف‌آباد از خدمات مهدی ساعی تقدیر و حجت‌اله صفرپور به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد معرفی شد.


انتهای پیام/ی



محبوبیت سپاه متعلق به مردم و مسئولان است
برچسب ها: سپاه ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.