ویدئویی که سبب لغو سفر هیئت رژیم صهیونیستی به بحرین شد

پویانمایی منتسب به یک گروه مقاومت اسلامی سبب لغو سفر هیئت رژیم صهیونیستی به منامه، پایتخت بحرین شد.

ویدئویی که سبب لغو سفر هیئت رژیم صهیونیستی به بحرین شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی الابدال، پویانمایی منتسب به یک گروه مقاومت اسلامی سبب لغو سفر هیئت صهیونیستی به منامه، پایتخت بحرین شد. این پویا نمایی را یکی از گروه‌های مقاومت اسلامی با عنوان سرایا وعدالله (گردان وعده الهی) برای شرکت‌ها و صهیونیست‌هایی که قرار بود در کنفرانس بین‌المللی مشاغل پویا به میزبانی بحرین (پانزدهم تا هجدم آوریل مصادف با ۲۶ تا ۲۹ فروردین ۱۳۹۸) شرکت کنند ارسال کرد و بیست و چهار ساعت بعد خبر لغو سفر هیئت صهیونیستی به بحرین منتشر شد.

منبعی در گردان وعده الهی تاکید کرد بخش اطلاعاتی گردان، همچنین پیام کوتاهی با امضای گردان وعده الهی برای صهیونیست‌هایی که قرار بود وارد بحرین شوند ارسال کرد. متن این پیام چنین بود: «به شما در بحرین خوشامد نمی‌گوییم، چشمان ما شما را تحت نظر دارد.»

پس از لغو سفر هیئت صهیونیستی، جاناتان اورتمانز، رئیس شبکه جهانی مشاغل پویا در بیانیه‌ای که برای خبرگزاری رویترز ارسال کرد، نوشت: با آنکه به هیئت اسرائیلی گفتیم از حضورشان در بحرین استقبال خواهد شد، اما آنان صبح امروز تصمیم گرفتند به دلایل امنیتی در کنفرانس منامه حاضر نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار