در سال ۹۷:

پرداخت ۲،۳ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان بوشهری

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: پارسال بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان نیازمند تحت حمایت پرداخت شده است.

پرداخت ۲،۳ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان بوشهریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد لطفی افزود: مسکن از جمله مهمترین نیاز افراد جامعه است که می‌توان گفت بدون آن زندگی ممکن نیست، چرا که سرپناه نخستین نیاز برای ادامه زندگی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مددجویان با کمک کمیته امداد صاحب مسکن شدند گفت: بسیاری دیگر در منازل اجاره‌ای زندگی می‌کنند که تا ۲ سال آینده همه آن‌ها صاحب مسکن می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی امروز و شرایط تورمی جامعه، بسیاری از مددجویان توان پرداخت اجاره و ودیعه مسکن را ندارند و از همین رو کمیته امداد در سال گذشته برای بیش از ۱۸۸۰ خانوار مددجو اجاره و ودیعه مسکن پرداخت شده است.

لطفی افزود: بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا پایان سال ۹۷ برای حمایت از مددجویان اجاره‌نشین در قالب کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن توسط کمیته امداد استان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: برای بیش از ۲۳۰ خانوار مددجو که بدون مسکن بودند یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان از وام قرض الحسنه ودیعه مسکن پرداخت شده است که باز پرداخت آن به صورت اقساط ۶۰ ماهه بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: علاو بر پرداخت وام ودیعه مسکن، بیش از ۶۷۲ میلیون میلیون تومان اجاره بها برای بیش از هزار و ۵۵۰ خانوار بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

لطفی در پایان با بیان اینکه هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوار‌های نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌است، گفت: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌ها است.

انتهای پیام/م

بسیاری از مددجویان با کمک کمیته امداد صاحب مسکن شدند

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.