تحویل کمک‌های هلال احمرکویت به سیل زدگان

 نایب رییس جمعیت هلال احمر کویت از توزیع کمک‌های این کشور که به هلال احمر ایران تحویل شده بین سیل‌زدگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  انور عبدا... الحساوی، نایب رییس جمعیت هلال احمر کویت از مناطق سیل زده خوزستان بازدید کرد و گفت: کمک‌های ما به هلال احمر ایران تحویل شده و به زودی در بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به دلیل سفر خود به خوزستان بیان داشت: دلیل سفر من به خوزستان و شهر اهواز بازدید از مناطق سیل زده و بررسی وسعت این حادثه برای تهیه و ارسال کمک‌های بیشتر به منطقه بوده است.

الحساوی عنوان کرد: بهترین راه برای اینکه بتوانیم از مشکلات یک منطقه حادثه دیده اطلاع پیدا کنیم، بازدید میدانی و نزدیک از منطقه برای بررسی و لمس مشکلات و معضلات موجود است که در بازدیدی که داشتیم، توانستیم مشکلات را از نزدیک رصد کرده و به صورت عملیاتی ارزیابی کنیم و  تلاش ما این است که نیاز‌های مردم خوزستان را از بازار داخلی تهیه و توسط جمعیت هلال حمر ایران به دست مردم آسیب دیده برسانیم.

نایب رییس جمعیت هلال احمر کویت ادامه داد: با توجه به بازدید‌های هوایی و زمینی ما از مناطق حادثه دیده، تلاش خود را برای تهیه و ارسال کمک‌ها به ایران افزایش خواهیم داد و کمک‌های هلال احمر کویت به جمعیت هلال احمر ایران تحویل شده و در تهران موجود است و توزیع آن پروتکل خاص خود را می‌طلبد و زمان بر است و تلاش می‌کنیم تا با کمک هلال احمر ایران این کمک‌ها زودتر به اهواز و مناطق سیل زده خوزستان برسد.

این مقام مسئول در پایان گفت: ۲ کشور دوست ایران و کویت حقوقی نسبت به یکدیگر دارند و امیدواریم بتوانیم از طریق ارسال این کمک‌ها این حق را بجا آوریم.

انتهای پیام/م

کمک های کشور کویت به سیل زدگان خوزستان می رسد

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.