کارگزاران حج بیش از ۳۰ هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: 30 هزار و 300 پرس غذای گرم توسط کارگزاران حج و با کمک معتمدین محلی بین آسیب دیدگان سیل پلدختر توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد خسروی گفت: کارگزاران حج استان در راستای کمک به آسیب دیدگان سیل از چهاردهم فروردین ماه در مقر امدادی در روستای ولی عصر و در مسجد صاحب الزمان این روستا مستقر شده اند.

وی افزود: علاوه بر این به مدت یک هفته تامین غذای یکهزار و 200 نفر از پرسنل امدادی شرکت گاز، امور آب، امور برق و جهادگران توسط کارگزان حج و زیارت تامین شد.

خسروی با تاکید بر اینکه تلاش شد اقلام و غذای تهیه شده به دست آسیب دیدگان واقعی برسد، گفت: مکان های توزیع غذا بین سیلزدگان از قبل شناسایی شد و با کمک معتمدین محلی بدست نیازمندان واقعی رسید.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به تداوم کمک ها تصریح کرد: روز گذشته نیز یک کامیون اقلام شامل پتو، چزاغ خوراک پزی و زیرانداز توسط تعدادی از خیرین به مقر امدادی تحویل داده شد تا در بین آسیب دیدگان سیل توزیع شود.

به گفته وی توزیع سه کامیون آب معدنی و 2 کامیون آب تصفیه شده که توسط دستگاه تصفیه امور آب البرز تهیه شده بود در مقر کارگزاران حج و زیارت واقع در شهرستان پلدختر انجام شد.

خسروی همچنین گفت: ساماندهی بیش از 50 جهادگر دانشگاه امام صادق، دانشگاه آیت الله بروجردی و موکب العباس برای امورات امدادی در سطح شهر پلدختر از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه 10 هزار ماسک تنفسی، 200 چکمه، 50 بیل، پنج فرغون بین نیروهای جهادی نیز تاکنون توزیع شده گفت: 2 کامیون اقلام بهداشتی توسط بانوان موسسه خیریه راه خدا نیز در پلدختر به دست مردم سیلزده این شهر رسید.
خسروی گفت: توزیع 200 فلاکس چای بین آسیب دیدگان ، توزیع چهار تن برنج، 500 کیلوگرم روغن، مقداری مواد غذایی شامل بیسکویت، رب، چای، تن ماهی و خوراک لوبیا از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: کارگزارن حج و زیارت افتخار خادمی زائرین بیت الحرام و نبی اکرم و ائمه اطهار را بر عهده دارند که با توجه به شرایط پیش آمده بعد از سیل و خدمت به آسیب دیدگان سیل استان نیز همان شرایط خدمت به مهمانان خداوند را دارد.

انتهای پیام /د

کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.