آسیب دیدن بیش از ۱۵۰۰ واحد مددجویان بهزیستی همدان

مدیرکل بهزیستی همدان گفت: پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد بیش از یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان در باران‌های سیل آسیای نوروز امسال آسیب دیدند.

آسیب دیدن بیش از ۱۵۰۰ واحد مددجویان بهزیستی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا الوند، مدیرکل بهزیستی همدان با اشاره به اینکه در این بارش‌ها حدود ۳۰۰ واحد مسکونی تخریب شده است گفت: از کل واحد آسیب دیده مددجویان بهزیستی همدان، یکهزار و ۲۰۰ واحد در روستا‌ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: آمار واحد‌های آسیب دیده به سازمان بهزیستی کشور ارسال شده است و پس از بررسی، میزان دقیق آسیب‌ها و تخصیص اعتبار، عملیات بازسازی آن‌ها آغاز می‌شود.

مدیرکل بهزیستی ادامه داد: نخستین محموله کمک‌های بهزیستی همدان به مناطق سیل زده شامل اقلام ضروری همچون پتو، مواد غذایی، وسایل بهداشتی، اجاق گاز، البسه و کفش ارسال شده است.

وی افزود: نخستین تیم فوریتی متشکل از کارشناسان اورژانس اجتماعی و محب (مشاوره حمایتی، روانی اجتماعی در بلایای طبعیی با تکیه بر توانمندسازی اجتماعات محلی) به استان لرستان برای مداخلات روانی اجتماعی در مناطق آسیب دیده از سیل اعزام شدند.

الوند ابراز کرد: تیم دوم فوریتی نیز به مدت یک هفته در شهر معمولان مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۹ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان در استان برپا شده است بیان کرد: پویش (#درکنارهم_باشیم) برای کمک به سیل زدگان، توسط بهزیستی همدان راه اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی در ادامه گفت: ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی در استان جمع آوری شده است که ۱۰۰ میلیون ریال آن به استان گلستان و ۱۰۰ میلیون ریال دیگر به استان لرستان تخصیص داده شد.

وی در پایان گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره حساب ۹۰۱۹۰ بانک ملت، کد دستوری #۵*۵*۷۴۱* یا از روش اپلیکیشن سکه، کمک‌های نقدی خود را برای کمک به سیل زدگان به حساب بهزیستی واریز کنند.

انتهای پیام/ ش

باران‌های سیل آسیای نوروز امسال به ۱۵۰۰  واحد مددجویان بهزیستی همدان خسارت وارد کرد

 

برچسب ها: بهزیستی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.