ثبات در مناطق سیلزده مازندران

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: ثبات اکنون در مناطق سیلزده مازندران حاکم شده است.

سرهنگ بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه حجم سیلاب در مازندران به قدری زیاد بود که امداد رسانی به این مناطق از عهده یک دستگاه اجرایی خارج بود، افزود: سپاه و نیرو‌های جهادی با تمام امکانات از ساعات اولیه سیل تاکنون در مناطق سیلزده حضور دارند و تا زمان رسیدن به آرامش حضور خواهند داشت.

وی افزود:بیش از ۷۵۰ روستای استان با برف بیش از یک متر درگیر بودند و اولویت اول سپاه در این مناطق تامین اقلام زیستی و معیشتی افراد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: حدود ۷ هزار نفر از سپاهیان و بسیجیان استان در قالب نیرو‌های جهادی و سپاه استان‌های تهران، گیلان اردبیل و زنجان و سمنان از ابتدای وقوع سیل تاکنون در مناطق سیلزده استان مشغول فعالیت هستند.

سرهنگ بخشی با بیان اینکه هم اکنون روزانه ۷۰۰ نفر در قالب نیرو‌های جهادی و سپاهی در شهرستان سیمرغ مشغول کار هستند، افزود: سپاه کربلای مازندران برای رسیدن به ثبات و آرامش در این مناطق از همه امکانات خود استفاده کرده است.

وی به اقدامات سپاه در بخش درمانی نیز اشاره کرد و گفت: گروه‌های درمانی سپاه استان اقدامات مناسبی برای ویزیت بیماران و تامین دارو نیز انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در برخی رودخانه‌های استان تا ۵ متر از ارتفاع ریزش وجود داشت، گفت: ترمیم سردهنه‌های کشاورزی برای رساندن آب به مزارع کشاورزی نیز در اولویت سپاه است که بیش از ۶۰۰ نفر از نیرو‌های لشکر عملیاتی سپاه برای رساندن آب به مزارع کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ک


مناطق سیلزده در حال رسیدن به آرامش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار