سرپرست معاونت اقتصادی استانداری اردبیل:

۵۲ مرکز برای خرید تضمینی گندم در اردبیل پیش بینی شده است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: ۵۲ مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی خرید تضمینی گندم استان افزود: ۵۲ مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان پیش بینی شده است و این مراکز قبل از شروع خرید گندم از لحاظ امکانات و میزان آمادگی توسط تیم‌های کارشناسی، متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اصلی عضو کمیته خرید گندم بازدید و کنترل خواهند شد.

وی بیان کرد: برابر پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی، گندم مازاد بر مصرف کشاورزان ۴۵۰ هزار تن خواهد بود و یکی از مصادیق حمایت از رونق تولید این است که امسال با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم موضوع خرید تضمینی گندم را با روان سازی امور با کمترین مشکل انجام داده و نهایت رضایتمندی را برای کشاورزان زحمتکش و تولیدکنندگان گندم فراهم آوریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود: دولت قیمت خرید تضمینی گندم را ۱۷۰۰ تومان اعلام کرده و پیش بینی می‌شود امسال بخش خصوصی نیز در خرید گندم حضور فعال داشته باشند.

عزیزی بر برگزاری جلسات شهرستانی خرید تضمینی گندم با مسئولیت فرمانداران تاکید کرد و گفت: باید تمامی تدابیر لازم در شهرستان‌ها برای خرید به موقع، حمل از مزارع به مرکز خرید موقت و از آنجا به مرکز نگهداری و سیلو‌های داخل و یا خارج استان و مسائل ایمنی و سایر الزامات دیگر بکار گرفته شود.

انتهای پیام/ح

خرید تضمینی گندم در اردبیل

برچسب ها: گندم ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار