کشف ۱۴ تن چوب قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۴ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۴ تن چوب قاچاق در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدار داود علی بخشی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق منابع طبیعی، مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی با کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان ملایر به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ضمن انجام هماهنگی با مقام قضائی این خودرو متوقف شد، افزود: با بازرسی دقیق از این خودرو مقدار ۱۴ تن چوب بدون مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به تشکیل پرونده در این رابطه، اشاره کرد و افزود: با هرگونه قاچاق چوب که جزء ثروت‌های ملی و خدادادی کشور است قاطعانه برخورد می‌شود و در دستور کار پلیس ملایر قرار می‌گیرد.

سرهنگ علی بخشی  از کشف یک محموله قاچاق لوازم خانگی به ارزش ۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت:  این محموله شامل  ۵ دستگاه ماشین لباسشویی و ۴ دستگاه ماکروفر بدون مجوز قانونی است که  مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان ازیک دستگاه خودروی نیسان زامیاد کشف و ضبط کردند .

وی افزود متهم با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل شد.

علی بخشی ادامه داد: مبارزه با هرگونه قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس برای حراست از تولیدات داخلی در دستور کار مأموران انتظامی ملایر قرار دارد.

انتهای پیام/ب

کشف قاچاق لوازم خانگی در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.