شهریار فصل جدید، تیمی دگرگون شده اما امیدوار

ترکیب کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری نسبت به فصل گذشته تغییرات فراوانی داشت که ممکن است نتیجه گیری این تیم را با چالش جدی مواجه کند.

عباس نادری سرپرست تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  پیرامون وضعیت نقل و انتقالات این تیم در فصل جدید گفت: کادر مربیگری تیم در سال جدید کاملا عوض شده و ترکیب بازیکنان هم نسبت به گذشته با تغییرات هفتاد درصدی همراه شده است.

وی افزود: تیاگو و رای ملوی بازیکنان برزیلی، پیمان حسینی به طور قطعی از این تیم جدا شده اند، محمود علیجانی هم به دلیل مصدومیت تا دو ماه قادر به بازی نیست و وضعیت جدایی رامین طهماسبی هم مشخص نیست.

سرپرست شهریار گفت: کادر فنی هم به طور کلی تغییر کرده و افشین امیدی از این تیم جدا شده است و به جای ایشان اسرافیل قربانی به عنوان سرمربی تیم منصوب شده است که نصرالله رتبه عضو کادر فنی فصل گذشته شهید جهان نژادیان به عنوان دستیار او را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: محمد زارع دروازبان، علی نوریان، حامد باباجان پور نیز در فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شده اند، اما این به معنای پایان کار شهریار در فصل نقل و انتقالات نخواهد بود و ما به دنبال جذب دو ملی پوش هستیم.

نادری در پایان پیرامون محمد مرادی پدیده لیگ فوتبال ساحلی هم گفت: مرادی پیش از شروع فصل توافقاتی با مدیران شهریار داشته، اما قراردادی منعقد نشد و وی در حال حاضر با تیم موج سواران تمرین می‌کند و سعی خواهیم کرد مقدمات بازگشت وی را فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/س


تغییرات اساسی در ترکیب کارد فنی و بازیکنان شهریار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار