استاندار ایلام عنوان کرد؛

آغاز به کار پروژه‌های مهم نفتی دانا و دانان در اردیبهشت ماه

استاندار ایلام از آغاز به کار پروژه‌های مهم نفتی دانا و دانان در اردیبهشت ماه امسال در ایلام خبر داد.

آغاز به کار پروژه‌های مهم نفتی «دانا» و «دانان» در اردیبهشت ماه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی‌ دشتکی استاندار ایلام در دیدار با پورصنعتی مدیر شرکت لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانا از شروع به کار دو پروژه مهم در اردیبهشت ماه سال جاری در این استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی دو پروژه مهم دانا و دانان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه سال جاری شروع می‌شود.

استاندار ایلام اظهار کرد: پس از ابلاغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای توسعه میادین نفتی دانان، به‌زودی کار این پروژه مهم در اردیبهشت ماه سال جاری شروع می‌شود.

وی افزود: قسمتی از این اعتبار به‌میزان ۴ درصد (حدود ۴۸ میلیارد تومان) در اختیار شورای برنامه‌ریزی استان برای پروژه‌های عمرانی و توسعه استان هزینه می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه از شروع به کار پروژه مهم دیگری که می‌تواند نقش مهمی در توسعه نفت و گاز استان داشته باشد خبر داد و یادآورشد: شرکت لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانا با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری شروع به کار می‌کند.

وی عنوان کرد: پروژه دانا که در زمینه اکتشاف نفت و گاز و در تنگه بیجار و در یک بازه زمانی ۳ ساله فعالیت می‌کند می‌تواند نقش مهمی در شروع به کار و راه‌اندازی فاز دو پالایشگاه گاز ایلام داشته باشد.

انتهای پیام/ د

فعالیت پروژه‌های مهم نفتی دانا و دانان

برچسب ها: گاز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.