رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع مطرح کرد؛

خنثی سازی توطئه‌ها با استفاده از افراد متعهد

حجت الاسلام قندهاری گفت: سعی کرده ایم با بهره مندی از سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و با آگاه سازی و روشنگری به موقع توطئه‌های دشمنان در زمینه جنگ نرم را خنثی کنیم.

خنثی سازی توطئه دشمن در جنگ نرم با روشنگری به موقعبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت السلام  قندهاری به همراه جمعی از روسای ادارات و معاونین  عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حجت الاسلام  سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا دیدار و برنامه‌های سال ۹۸ سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع را تبیین کردند.

حجت الاسلام قندهاری در این دیدار با ارائه گزارشی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سال ۹۷ اظهار داشت: تلاش کردیم با توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نسبت به ارتقاء فضای معنوی وزارت دفاع متناسب با تهاجم گسترده فرهنگی نظام استکبار، گام‌های موثر برداشته و با عمق بخشی و نظر سنجی‌های علمی در خصوص نیاز‌های مخاطبان نسبت به تغییر سرفصل‌های آموزشی کارکنان پایور و وظیفه در حوزه تربیت و آموزش اقدامات لازم را اجرایی کنیم. حجت السلام قندهاری به همراه جمعی از روسای ادارات و معاونین این سازمان با حجت الاسلام سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا دیدار و برنامه‌های سال ۹۸ سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع را تبیین کردند.

حجت الاسلام قندهاری در این دیدار با ارائه گزارشی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سال ۹۷ اظهار داشت: تلاش کردیم با توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نسبت به ارتقاء فضای معنوی وزارت دفاع متناسب با تهاجم گسترده فرهنگی نظام استکبار، گام‌های موثر برداشته و با عمق بخشی و نظر سنجی‌های علمی در خصوص نیاز‌های مخاطبان نسبت به تغییر سرفصل‌های آموزشی کارکنان پایور و وظیفه در حوزه تربیت و آموزش اقدامات لازم را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری موفق چهارمین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه ای، مشارکت گسترده دانشگاه‌های سراسر کشور با سازمان عقیدتی سیاسی را چشمگیر و قابل توجه دانست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به حضور فعال این سازمان در فضای مجازی اظهار داشت: سعی کرده ایم با بهره مندی از سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و با آگاه سازی و روشنگری به موقع، توطئه‌های دشمنان در زمینه جنگ نرم را خنثی کنیم.

وی با بیان اهمیت نامگذاری سال پیش رو به نام «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خاطر نشان ساخت: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال در بدنه و کالبد وزارت دفاع خواهد نمود و در طی این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه این دیدار رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا پاسداری و صیانت از حوزه فکری، اخلاقی و معنوی نیرو‌های مسلح را از وظایف سازمان‌های عقیدتی سیاسی برشمرد و افزود: با توجه به مأموریت و جایگاه خطیر وزارت دفاع و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح، مسئولیت سازمان عقیدتی سیاسی در وزارت دفاع دو چندان می‌باشد.

حجت الاسلام سعیدی توجه ویژه به ۷ بخش عمده در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری به ویژه در خصوص معنویت و تسریع در تهیه و ارائه الگوی جامع تربیت دینی و توجه به ساحت‌های مورد نیاز در جهت تبیین، ترویج وتحقق سبک زندگی اسلامی وپیگیری مجدّانه‌ی حاکمیت معنویت واخلاق ومقابله عالمانه با جریان‌های معنویت گرای انحرافی را حائز اهمیت دانست و گفت: همگان باید در جهت تحقق این منویات با همت جهادی و فعالیت اثر بخش و با خلاقیت و ابتکار گام‌های بلندتری برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار