برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات بین المللی و ملی به میزبانی زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان از برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای برگزاری مسابقات بین المللی و ملی به میزبانی زنجان، خبر داد .

برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات بین المللی و ملی به میزبانی زنجانخلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان بر اساس یک برنامه راه برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در بخش ورزش قهرمانی برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده که با همکاری هیات‌ها در رشته‌های مختلف بر اساس نقشه راه امسال اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برای توسعه ورزش قهرمانی برنامه‌های خوبی پیش بینی شده که از آن جمله برگزاری مسابقات بین المللی و ملی به میزبانی زنجان است، تصریح کرد: همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف نیز از برنامه‌های امسال حوزه ورزش قهرمانی است.

وی با تاکید بر اینکه در رشته‌های مختلف ورزشی اعزام‌هایی را به مسابقات ملی و فراملی خواهیم داشت، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات استعدادیابی ورزشی نیز در دستور کار برنامه‌های امسال خواهد بود.

خلیلی با اشاره به اینکه برای مسابقات فراملی آینده از جمله المپیک جوانان و همچنین المپیک ۲۰۲۰ توکیو برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است، افزود: از همین رو برنامه آماده سازی تیم‌ها و نفرات برتر با برنامه ویژه‌ای دنبال خواهد شد.
 
انتهای پیام/آ
 

 

برنامه‌ریزی  برای برگزاری مسابقات بین المللی و ملی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.