هشدار وزش شدید باد در کرمانشاه /بارندگی در راه است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سرعت وزش باد در استان طی روز چهارشنبه با سرعت ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد خسرومدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی هوای استان تا ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد، رگبار باران و رعد و برق و رگبار پراکنده تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط ناپایدار در نواحی شمالی و شمال غرب استان از نمود بیشتری برخوردار است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه از اواسط وقت فردا و طی روز پنجشنبه بارش قابل توجهی برای استان پیش بینی نمی‌شود گفت: وزش باد که طی ساعاتی از روز چهارشنبه شدیدتر خواهد شد سبب غبارآلود شدن هوای نواحی مرزی می‌شود.

وی عنوان کرد: در روز‌های جمعه و شنبه به دلیل تقویت مجدد شرایط ناپایدار در برخی ساعات شاهد بارندگی، وزش باد، رعد و برق و رگبار تگرگ، آب گرفتگی معابر و جاری شدن رواناب به ویژه در نواحی جنوبی و شرقی استان خواهیم بود.

خسروی بیان کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی تمهیدات لازم را به کار گیرند.

وی بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته سومار و قصرشیرین با بیشینه دمای ۳۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد و کرمانشاه و اسلام آباد غرب با پنج درجه گرم‌ترین و سردترین نقاط استان بودند همچنین دمای هوا در شهر کرمانشاه بین پنج و ۲۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام /  ا

وضعیت هواشناسی کرمانشاه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.