امام جمعه بوشهر:

مدیران به جوانان بیشتر توجه کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مدیران کشور باید به جوانان توجه بیشتری داشته باشند و از ظرفیت‌های آنان در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در آستانه روز جوان در همایش روز جوان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مصلای جمعه بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا با مشارکت جوانان تشکیل شد، در ۸ سال جنگ تحمیلی نیز با مشارکت مردم و به‌ویژه جوانان با دشمنان مبارزه کرد و پس از آن نیز به کمک جوانان به پیشرفت رسید.

وی تصریح کرد: با وجود توطئه‌ها و ترفند‌ها انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، و پشتیبانی مردم به ویژه جوانان، ماندگار و تثبیت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در گذشته انقلاب‌های بسیاری در جهان صورت گرفته است، اما همه انقلاب‌ها پس از مدتی از بین رفتند، زیرا اندیشه‌های بلند مدت به ویژه برای جوانان نداشتند.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: این بیانیه نقشه راه آینده انقلاب اسلامی برای توسعه و پیشرفت است و جوانان در آن نقش اساسی دارند.

وی تاکید کرد: جوانان باید ضمن توجه به ظرفیت‌های خود، تلاش کنند در عرصه‌های مختلف ممتاز باشند.

فردا دهم شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان است.

انتهای پیام/ک

لزوم توجه بیشتر به جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.