برگزاری همایش استانی پسماند و مدیریت آن

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری اولین همایش استانی پسماند و مدیریت آن برای دانش آموزان سراسر خوزستان در بهبهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در راستای ارتقا سطح آگاهی‌های زیست محیطی جامعه و توجه به حفظ منابع طبیعی و سلامت کره زمین در نوجوانان و جوانان، برای اولین بار همایش دانش‌آموزی پسماند و مدیریت آن در سطح مدارس متوسطه استان خوزستان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت برخی از ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی شهرستان با مدیریت آموزش و پرورش در برگزاری همایش، افزود: دبیرستان متوسطه دوره اول فرزانگان دکتر عادلی به عنوان مجری همایش و دبیرخانه پذیرش مقالات دانش آموزی آثار دریافتی را جمع آوری کرد.

عبدی پور با بیان اینکه ۴۴ مقاله دانش آموزی به دبیرخانه همایش ارسال شده است، تصریح کرد: پس از ارزیابی و داوری تخصصی مقالات دریافتی، ۱۰ مقاله برتر، ۵ مقاله در بخش ارائه حضوری و ۱۸ مقاله در بخش پوستر، در همه محور‌های همایش پسماند و مدیریت آن پذیرفته و معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان ضمن تقدیر از زحمات حوزه معاونت آموزش متوسطه، کارشناسان آموزشی و تکنولوژی، کادر اجرایی دبیرخانه واقع در دبیرستان متوسطه فرزانگان دکتر عادلی و کلیه ادارات و شرکت‌هایی که در برگزاری این همایش علمی فعالیت داشته اند، گفت: امیدواریم در سال‌های آتی با برنامه ریزی‌های جامع‌تر بتوانیم این همایش آموزشی را در سطح کشور اجرا کرده و در آموزش و ترویج فرهنگ حفظ و حراست از کره زمین به نسل نو نقش مفیدی ایفا کنیم.

گفتنی است، اولین همایش استانی پسماند و مدیریت آن با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان حوزه محیط زیست ادارات و شرکت‌های خصوصی، دانش آموزان، سرگروه‌های آموزشی دروس مرتبط و دبیران علاقمند به میزبانی دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) بهبهان برگزار شد و در پایان همایش از ۱۰ مقاله برتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار