جشنواره نشاط و امید در هفته بزرگداشت روز جوان در اصفهان

معاون فرهنگی و امور جوانان استان اصفهان گفت: جشنواره نشاط و امید در هفته بزرگداشت روز جوان با رویکرد تقدیر از جوانان برومند استانی برگزار می‌شود.

رامین نعیمی معاون فرهنگی و امور جوانان استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به بزرگداشت روز جوان اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان نسبت به بزرگداشت این روز محوریت برنامه‌های خود در این هفته کمک به مناطق سیل زده قرار داده است.

وی ادامه داد: روز نخست این گرامی داشت با احترام به مقام شامخ شهدا برنامه‌ای با عنوان گردش در بهشت از سوی سازمان‌های مردم نهاد جوانان برگزار می‌شود.

نعیمی به برگزاری جلسه‌ی ستاد سازماندهی امور جوانان با استاندار، معاون وزیر ورزش و جوانان ومدیران استانی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان اشاره کرد و گفت: در این نشست مسئولان استانی به بررسی و حل مشکلات و دغدغه‌های جوانان می‌پردازند.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری چنین برنامه‌ای در شهرستان‌های استان اصفهان تصریح کرد: افتتاح خانه جوان برای فعالیت‌های مختلف فرهنگی در شهرستان کاشان امروز افتتاح می‌شود.

وی افزود: جشنواره نشاط و امید وبا رویکرد تقدیر از جوانان برومند استان هم، چون جوان نمونه طلبه، کارگر، بسیج و جوان نمونه در حوزه ورزش در سالن پیروزی، روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه برگزار می‌شود.

نعیمی در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی بزرگداشت روز جوان در سراسر استان عنوان کرد: جشن بزرگ جوانان در مهدیه‌های استان اصفهان، دیدار با علما و و بزرگان شهر و تور کویر گردی از جمله این برنامه ها است.

وی در پایان گفت: ۲۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان در اصفهان فعالیت می‌کنند و این تعداد نشان از بالندگی و پویایی شهر است که براساس قانون ششم توسعه در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.
 


انتهای پیام/س
برنامه‌های سازمان ورزش و جوانان در بزرگداشت روز جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار