تیم‌های برآورد خسارت سیل فعالیت خود را در نیکشهر آغاز کنند

فرماندار نیکشهر گفت: تیم‌های برآورد خسارت سیل پس از فروکش کردن سیلاب و باز شدن مسیر‌های مواصلاتی فعالیت خود در مناطق شهری و روستایی این شهرستان را آغاز کنند.

تیم‌های برآورد خسارت سیل فعالیت خود در نیکشهر را آغاز کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب گل صالحی در نشست شورای اداری نیکشهر اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان ملزم به اعزام تیم‌های کارشناسی به مناطق مختلف برای برآورد خسارات وارده ناشی از بارش‌های اخیر به تأسیسات، منابع و زیرساخت‌های مربوطه در مدت ۴۸ ساعت آینده هستند.

وی بیان کرد: پس از بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب‌ها هیاتی از مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران نیکشهر از نقاط مختلف شهرستان بویژه محور ارتباطی نیکشهر - بنت بازدید کردند.

فرماندار نیکشهر گفت: مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران ضمن بازدید از قسمت‌های تخریب شده محور‌های مواصلاتی، سیل بند‌های تخریب شده و خسارت به زیرساخت‌ها را مورد بررسی قرار داده اند.

وی اظهار داشت: در بارندگی‌های اخیر به خطوط تلفن و سایت‌های مخابراتی، شبکه برق، راه‌های روستایی و شبکه آبرسانی روستایی خسارت وارد شد به طوریکه تلفن‌های بخش بنت و دهستان چاهان از چهار روز پیش هنوز قطع هستند.

صالحی تصریح کرد: بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب مسیر‌های راه‌های روستایی بخش بنت، مناطق و دهستان‌های توتان و مهمدان، هنزم زیردان، مخت، مهبان، کوچینک، هبودان، چانف، آهوران و لاشار را مسدود کرد و پس از فروکش کردن آب راه دسترسی به این مناطق میسر شده است.

وی افزود: راه‌های روستایی نیکشهر به دلیل نداشتن پل و ابنیه فنی استاندارد در کمترین بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب مسدود و دسترسی زمینی به روستا‌ها کاملا قطع می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران نیکشهر گفت: هم اینک شرایط در این شهرستان عادیست و نیرو‌های راهداری، هلال احمر، برق، مخابرات و سایر اعضای مدیریت بحران در حال بررسی مشکلات و رفع آنان هستند.

وی طرح آمریکار برای ترویستی اعلام کردن سپاه را محکوم و از نیرو‌های خدوم بسیج و سپاه حمایت کرد.

صالحی به لزوم تحقق شعار سال در نیکشهر اشاره کرد و افزود: مسئولان و فعالان اقتصادی اقدامات لازم را برای عملی شده این شعار براساس توان و ظرفیت شهرستان انجام دهند.

وی بر حمایت از فضای کسب و کار، هماهنگی و همدلی و هم افزایی لازم با مسئولان تاکید کرد و استفاده بیشتر از ظرفیت کشاورزی، گردشگری برای رونق تولید و افزایش اشتغال را خواستار شد.

فرماندار نیکشهر بر تکریم ارباب رجوع، خدمت بی منت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری، تامین مایحتاج مردم و کالای اساسی تاکید کرد و گفت:خدمت به مردم محروم نوعی عبادت است و باید سرلوحه مدیران در سالجاری باشد.

انتهای پیام/گ

آغاز برآورد خسارات سیل در نیکشهر

برچسب ها: سیلاب ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار